بچه ها مشورت کنید

بچه ها سلام.میدونم همگی از تصمیم گرفته شده بصورت موقتی خوشحال شدید و بعدش که یکم فروکش کرد خوشحالیتون فهمیدید عجب مصیبتی گرفتارمون شده!!ببینید بچه ها این تصمیمی نبوده که من گرفته باشم.الانم واقعا خودم بشدت تو فکر چارم!خیییلی ام ناراحت بخاطر این وضع.این دیگه کاری نیس که1نفره بخوام درستش کنم و واقعا به هم فکریه همه نیاز دارم!دوس دارم شنبه بعداز کلاس اپیدمی همه بچه هاداخل کلاس بمونن تا قشنگ در موردش نظر بدیم.الانم هرکس نظری داره بگه تا شنبه حتما سر کلاس مطرح بشه



نظرات شما عزیزان:


تاریخ: یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mohammad tahery

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 34249
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان ابزاروبلاگ